Blogger tarafından desteklenmektedir.

Hoşgeldiniz :)

Sitemizde çeşitli oyunları özgün yorumlarla yorumlamak ve size daha keyifli bir oyun sunmak için açılan tüyolar verme diyarına hoşgeldiniz :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Süper Clash of Clans Oyun 6.seviye köy düzeni

Clash of Clans Oyun 6.seviye köy düzeni

Selamun aleykum arkadaşlar şimdi 6.seviye belediye binasındaki birim sayılarımıza bi bakalım;

1-)3 adet Topçunuz
2-)3 adet Okçu kuleniz
3-)2 adet Havan topunuz
4-)2 adet Büyücü kuleniz
5-)1 adet Hava savunmanız
6-)125 adet de duvarlarımız
7-)4 adet bombamız
8-)4 adet de fıydırıcımız :))))

Şimdi bugün sizlere 6.seviye bina dizilimimi açıklayacağım.Öncelikler görselimizi gösterelim.



Not:Siz göstermek için üst seviyedeki bir hesab ile 6.seviyedeki bir hesabın bina sayısına göre tasarladığım köy düzenidir

Evet arkadaşlar elimizde olan imkanlardan olabildiğince faydalanarak böyle bir dizilim öneriyorum.Şimdi 5.seviye de yaptığımdan farklı olarak 2 havanın bana vermiş oldugu güvene dayanarak karanin bir kare şeklinde düzeni oluşturdum.İçerdeki küçük kare duvarımızın içine Belediye binamızı,Kaynak depolarımızı,Havanlarımızı ve bu havanları koruyacak büyücü kulelerimiz yerleştirdim.Ve geldik koruma bariyeri diyebileceğimiz dış kareye.Bu karede yine bir  tuzak çekim noktası bıraktım.Ve topçu ve okçularımı aralarına kaynak üreticilerini ala ala aralıklarla yerleştirdim ki menzilleri birbirini korusun.Ayrıca bu düzende duvar önüne oyalayıcı bina fazla koymadım sadece arka tarafa koydum orası biraz daha zayıf kaldığı için orda düşman  oyalayabiliriz.
Beni dinlediğiniz için teşekkürler Allaha emanetsiniz




1 yorum:

  1. Güzel bir paylaşım. Şu yayınımı okumanızı tavsiye ederim: http://oyunmedyasi.blogspot.com/2016/08/prey-2-sonunda-cikiyor-inceleme-tanitim.html

    YanıtlaSil

Yorum Yaptığınız için teşekkürler.:)