Blogger tarafından desteklenmektedir.

Hoşgeldiniz :)

Sitemizde çeşitli oyunları özgün yorumlarla yorumlamak ve size daha keyifli bir oyun sunmak için açılan tüyolar verme diyarına hoşgeldiniz :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Clash of Clans 5.seviye belediye binası düzeni

Clash of Clans 5.seviye belediye binası düzeni

Clash of Clansta 5.seviye binanız varsa elinizde aşağıdaki savunma birimleri vardır;

1-)3 adet Topçunuz
2-)3 adet Okçu kuleniz
3-)1 adet Havan topunuz
4-)1 adet Büyücü kuleniz
5-)1 adet Hava savunmanız
6-)100 adet de duvarlarımız

Şimdi benim önerdiğim köy savunma düzenine bi göz atalım.Unutmayın Paylaştığım resim bir siteden alıntı değildir.Özgün bir savunma düzenidir diyemem tam olarak ama tecrübelerimle yaptım yani baka baka yapmadım.

5.Seviye Köy binası için dizilim.

NOT:Kalem 8.seviye olduğu için 5.kale seviyesindeki bütün bina sayılarına sadık kalarak sizler için hazırladıgım bu düzeni 5. seviye kale varmış gibi uygulayın:)

Bu savunma düzeninde amaçlarım:

1-)Ham depolarımı merkezde tutup güvende tutmak
2-)Havanı merkezde tutup kara birimlerine uzun süreler hasar vermek
3-)Klan kalesini merkezde tutup birimlerin kolay çekilemiyecek bir mekana koymak
4-)Duvarların dizilimini bir yerde açık bırakmak üzere dizdim bu açık düşman askerlerine açık bir tuzaktır.Bu açık yerden giren düşman askerleri o tuzaklarda baya bi kayıp vereceklerdir.
5-)Bu açık tuzağımızın işe yaramasını sağlayan ise Saldıran Birey yani user birimini haritaya bıraktıktan itibaren birim user kontrolünden çıkar eğer birim duvarın arkasında birim hedeflerse duvarı kırar bunun yerine duvarın içindeki hedefin önüne açarak onların bu hedefe olan zaaflarını kullanmaktır.
6-)Diyen olabilir ki fazla estetik değil.Evet bende katılıyorum fakat inanın bu dizilimle daha güçlü olabilceksiniz çünkü menzilleri birbirine yakın savunma birimlerimiz hem birbirlerini koruyacaklar hemde hamları ben böyle düşünüyorum hatamız varsa affola.
7-)Son olarak işçi binalarını bize saldıranı ayar etmek için öyle dağıttık.

Bizleri okuduğunuz için teşekkürler arkadaşlar Allaha emanetsiniz.:)





2 yorum:

  1. Kardeşim güzel emek vermişsin bakalım nasıl olcak yaptım bak sana güvenerek sonuçlarını buraya yazarım artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın kardeşim. Deneyip buraya tekrardan yorum atmanı isterim eğer işine yaramazsa eksik yanlarını buraya yazabilirsin bende ona göre konuya edit atabilirim.

      Sil

Yorum Yaptığınız için teşekkürler.:)