Blogger tarafından desteklenmektedir.

Hoşgeldiniz :)

Sitemizde çeşitli oyunları özgün yorumlarla yorumlamak ve size daha keyifli bir oyun sunmak için açılan tüyolar verme diyarına hoşgeldiniz :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Savaş ve ganimet için en iyi Clash of Clans 7.seviye köy düzeni

Savaş ve ganimet için en iyi Clash of Clans 7.seviye köy düzeni 

Selamun aleykum arkadaşlar bu konumuzda benimde içinde bulunduğum 7.seviye Belediye binası ile köy düzeni üzerine tavsiye vereceğim.
Öncelikle birimlerimizin sayısındaki değişikliğe bi göz atalım;


1-)5 adet Topçunuz
2-)4 adet Okçu kuleniz
3-)3 adet Havan topunuz
4-)2 adet Büyücü kuleniz
5-)2 adet Hava savunmanız
6-)150 adet de duvarlarımız
7-)6 adet bombamız
8-)4 adet de yaylı tuzağımız.
9-)2 tane de Dev bomba
10-)2 tane de tesla hakkımız var ama ben daha çıkaramadım onu.


Evet arkadaşlar köyümüzde 6. seviyeye göre oldukça zengin bir savunma çeşitliliği ortaya çıkıyor.Teslalar 3 lü havan topumuz 5 adet topumuz çeşitli savunma düzenleri oluşturmamıza yardımcı oluyor.Şimdi sizin de başınızı ağrıtmadan ben kendiminde uyguladığım bir abimden öğrendiğim eklediğim bir kaç şey dışında alıntı sayılabilecek bir düzenle karşınıza çıkıyorum.


Savaş ve ganimet için en iyi Clash of Clans 7.seviye köy düzeni 





Evet arkadaşlar her zaman klasik Havanlar tam ortayaa mantığı bu düzendede bulunuyor.Ben de belediye binası benim için önemli olduğu için o şekilde havanların yanına yerleştirdim.Onun yerine karaiksir deposu koymakta alternatiftir ama açıkcası şuan biriktirmiyorum.Bu levellerde düşmanlarınızda güçlenecektir ve artık ejderhalı saldırılar yemeye başlarsınız bu yüzden 2 yana hava savunmalarını yerleştirdim.Zaten gördüğünüz üzere okçu ve topçular eşit bi şekilde dört bir yana dağılı büyücüler ise yine merkez koruyucusu olarak havanların yanına koyulu.Bu seviyeye ait en iyi gördüğüm sistem buydu açıkcası bir çok sistem denedim çünkü bu level de baya bocaladım nedense.Arkadaşlar eğer gördüğünüz eksik bir şey varsa lütfen yorumlara yazınız düzeltelim.Tekrar söylüyorum tam olarak özgün bir düzen değildir okuduğunuz için teşekkürler. Allah a emanetsiniz :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yaptığınız için teşekkürler.:)